Organisatie evenementen door eigen leden

Aanvragen voor evenementen, worden ten allen tijde gedaan via de email op het adres [email protected]

Evenementen zijn alleen toegestaan met een sportief karakter, padel en/of tennis moet centraal staan. Tijdens het event en vooraf/achteraf kan wel een drankje/hapje worden genuttigd in het clubhuis. Het clubhuis afhuren voor een feest wordt niet toegestaan.


De vereniging regelt één of meerdere bardiensten in (afhankelijk van het aantal deelnemers van het event). Wanneer het aantal deelnemers 31 of meer bedraagt, zal een tweede bardienst worden ingepland. Een bardienst wordt voor minimaal 4 uur ingezet. Daarvoor wordt 40 euro in rekening gebracht, en voor ieder extra uur wordt 10 euro in rekening gebracht. 


De reden hiervoor. Helaas zijn er een aantal events geweest waarbij het clubhuis als een puinhoop werd achtergelaten, en dat voorkomen we met het inregelen van een ervaren bardienst. 


Evenementen worden tijdig aangevraagd, het is aan de vereniging om de aanvragen te honoreren. Er zal toetsing plaatsvinden op beschikbaarheid en de aard van het event. 


Toetsingcriteria zijn onder andere. Zijn er nog voldoende vrije banen voor vrijspelen (minimaal 4)? Vallen de gevraagde tijden binnen de openingstijden van het park en buiten de piek uren?

Wanneer aan het event alleen leden deelnemen is er geen baanhuur verschuldigd. 
Wanneer er ook niet leden aan het event deelnemen, moeten deze de introductie bijdrage betalen. 

 

Vragen?

logo

E-mail

[email protected]

Telefoon

Raadpleeg onder menu "Meer" - "Vragen / Contact"

Tennis & Padelvereniging De Doordraaiers

Poort van Wulven 2
3992LZ Houten

KVK-nummer

40476543